Retur
Hvis dine varer ikke lever op til dine forventninger, bedes du venligst kontakte os via e-mail, så vil vi gøre vores yderste for at assistere dig. Vi tilbyder fuld refusion inden for en periode på op til 14 dage efter modtagelse af din ordre.
Hvis du ønsker at få refunderet eller ombyttet en vare, bedes du venligst anmode om dette ved at kontakte os via e-mail på følgende adresse: kundeservice@magnetiskevipper.dk
Er varen ikke brugt kan du også returnere din ordre i ubrugt stand til adressen nedenfor.
Ved henvendelse via e-mail beder vi dig venligst oplyse dit fulde navn, ordrenummer og årsagen til returneringen/ombytningen. Vi vil bestræbe os på at behandle din returanmodning inden for 1-2 arbejdsdage.
Bemærk venligst, at kun varer købt på vores hjemmeside kan accepteres og returneres, forudsat at de er i ubrugt og uåbnet tilstand. Hvis du har købt dine varer hos en anden autoriseret forhandler, bedes du venligst kontakte den pågældende forhandler.
Returvarer bedes sendt direkte til følgende adresse:
EarsJoy ApS Att: Retur Møgelgårdsvej 4, 1. sal 8520 Lystrup Danmark
Venligst send varen tilbage til os. Bemærk, at vi ikke dækker omkostningerne ved returforsendelser, og at pakken skal sendes direkte til ovenstående adresse, da vi ikke afhenter pakker fra pakkebutikker.
Ved returnering af varer er det dit ansvar at sørge for, at varen er forsvarligt pakket ind. Du bærer selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Husk altid at gemme postkvitteringen samt sporingsnummeret.
Når vi modtager din returordre, vil det tage os mellem 1-5 arbejdsdage at behandle den. Du vil modtage en bekræftelses-e-mail om, at vi har modtaget returvarerne, og at vi vil refundere det beløb, du har betalt for varen, ved hjælp af samme betalingsmetode, som du anvendte.
Bemærk venligst, at behandlingen af betalinger kan tage op til 5 bankdage, afhængigt af din bank.
Reklamationer:
Hvis du modtager en defekt vare eller der mangler en eller flere varer i din ordre, bedes du venligst sende en e-mail til kundeservice@magnetiskevipper.dk med dit fulde navn, ordrenummer og billeder af de defekte produkter inden for 14 dage fra leveringsdatoen.
Manglende varer:
Hvis du modtager en ordre, hvor der mangler en eller flere varer, bedes du venligst sende os et billede af hele din ordre, herunder pakken, dit fulde navn og ordrenummer til kundeservice@magnetiskevipper.dk inden for 7 dage fra leveringsdatoen. Når vi har bekræftet manglen af varer, vil vi sende de manglende varer til dig så hurtigt som muligt.